Tags

,

CT

Liebster Award ini adalah persembahan sahabat blog saya Ibu Siti Fatimah Ahmad, kelahiran Badar Sri Aman, Sarawak.

Ibu Siti saat ini bermukim di Sarawak Malaysia.

Ada dua pilihan Award yang diberikan kepada saya, sebagai penghargaan Ibu Siti kepada sahabat beliau di dunia maya,ย  yaitu Award Asal dan Award Dekorasi Baru. Saya diberi kebebasan untuk memilih Award mana yang lebih saya sukai.

Tentu saja saya meilih Award Dekorasi Baru, apalagi merupakan hasil sentuhan dan rancangan Ibu Siti sendiri.

Ibu Siti mengatakan bahwa Award yang beliau berikanย : “Hanya sekadar untuk santai dan jalinan yang baik dalam pesahabatan maya atas kisah dan cerita yang dikongsikan untuk pengajaran, teladan dan sampadan kita semua”

Kepada Ibu Siti saya mengucapkan ribuan terima kasih atas segala perhatiannya.

O ya, Liebster Award yang diberikan kepada saya dapat dilihat di sini